Az Old School Bench a gyűjtemény egyik legegyedibb aromás kalandja, mely a kakaó gazdagságát használja fel arra, hogy egy meglepően rétegzett kulináris, de cukormentes élményt nyújtson, a citrusfélék és a geránium domináns jelenlétében, melyhez szépen párosul a vetiver, a pacsuli és a viaszos erdők susogása.
Döbbenetesen szuggesztív erővel, hatalmas organikus impulzusként emelkedik fel bőrünkről az illat, mérhetetlen mennyiségű, tökéletesen élethű citrusokkal a tetején.
A folyékony aranyként csordogáló citrom és bergamott mögött már az első percekben izeg-mozog, készülődik valami más, szó szerint a bőrünkön érezzük egy rendkívül különleges változás közelgő illatjegyeit.
A keserű csokoládé, a rum és a vanília triumvirátusa valamiféle ínyencség ígéretét hordozza magában, azonban a poros vetiver és a fás jegyek, különösen a faviasz egészen más, kifejezetten vintage irányba mozdítja el az illat szívét.
A fa és a csokoládé szövetsége rendkívül érdekes átalakuláson megy keresztül, ahogy a faolaj és a méhviasz beszívódik a nyers és még kezeletlen cédrusfa pórusai közé. Döbbenetes alkímia: fa, papír, kréta és bőr illata keveredik a viasz egészen sajátos, olvadó gyertyára emlékeztető illatával.
A ceruzahegyezőből kunkorodó faforgács, amint a balzsamosan viaszos, mélyen barázdált, ódon padlóra hull egy kis grafit kíséretében, ténylegesen egy iskolapad gyerekkori emlékét, nosztalgikus hangulatát idézi fel bennünk.
Chad Murawczyk, a MiN New York alapítója és vezérigazgatója két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a szépségápolási termékek piacán. 2014-ben indította el a 11 illatanyagot tartalmazó illattörténetének 1. fejezetét, mely az utazásokról, és izgalmas útvonalakról szól. 2015-ben útjára bocsájtott 2 kollekciójában az öt érzék újraértelmezéséből indult ki, ami a 3. fejezet első darabjában csúcsosodott ki 2017-ben, a misztikum mezsgyéjére kalandozva. A MiN New York bevallott célja, hogy felidézze elfelejtett érzéseink transzcendentális emlékeinek-lenyomatait. Chad Murawczyk filozófiája roppant egyszerű: „A világnak nem több termékre, hanem jobb termékre van szüksége”. Minden egyes kiadványa egyszeri és megismételhetetlen az egész világon, újrakiadásukat nem tervezi.
Az illatművészeti kiadványok csomagolása is megér egy misét, a doboz megnyitása önmagában egy csodálatos és izgalmas élmény. A fekete burkolat kibontásával egy kézzel aláírt hitelesítési tanúsítványt tár fel, az illatot rejtő szemkápráztató kézzel gyártott fekete palack, egy szatén ágyban helyezkedik el, a fedelét pedig egyedülálló mágneses záró rendszer rögzíti.